Hvem er vi?

Hei og velkommen til «And barnehager».

Vi er et nyoppstartet firma som driver barnehager, med et høyt fokus på barna. Firmanavnet er «and» fordi det skal minne oss på at vi voksene kommer and, altså i andre rekker. Det betyr at det alltid  er barna som kommer først og vi gjør det vi kan for at barna skal ha det godt. Tanken bak denne bloggen er at dere foreldre skal få så mye som mulig innsikt i hverdagen til barna deres. Her kommer vi til å lage innlegg om hva som skjer, bilder og video fra hverdagen. Det som er litt spesielt her, er at det som legges ut skal være redigert og laget av barn, så langt det lar seg gjøre. Det er fordi vi er opptatte av digitale verktøy. Håper dere setter pris på det som kommer.

Hilsen Øyvind

css.php
Driftes av Bloggnorge.com | Laget av Hjemmesideleverandøren
Denne bloggen er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse fra bloggeren. Forfatter er selv ansvarlig for innhold.